Μηδενική ένδειξη ή υπερβολική κατανάλωση στο λογαριασμό

Σε περίπτωση που καταναλώνετε νερό και παρόλα αυτά η κατανάλωση του νερού είναι μηδέν στο λογαριασμό που σας εκδόθηκε, ενημερώστε την υπηρεσία συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα. Επίσης την ίδια διαδικασία ακολουθείτε όταν υπάρχει αυξημένη κατανάλωση που δεν δικαιολογεί την κατανάλωση σας στη συγκεκριμένη περίοδος (αφανής διαρροή, καζανάκι, εμφανής διαρροή). Ενημερόνωντας μας πολύ σύντομα θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για τη διόρθωση του λογαριασμού σας. Παρακαλώ ακολουθήστε τις παρακάτω ενέργειες

  • Επιβεβαιώστε ότι ο Αριθμός Υδρομέτρου που αναγράφεται στο λογαριασμό σας είναι ο ίδιος με αυτόν που εμφανίζεται πάνω στο Υδρόμετρο της εγκατάστασης σας.
  • Καταχωρήστε στο υπάρχον πεδίο της παρακάτω φόρμας την ένδειξη του υδρομέτρου σας μαζί με τα υπόλοιπα υποχρεωτικά πεδία
  • Επισυνάψτε μέσω ψηφιακής συσκευής (π.χ. κινητό τηλέφωνο) μια φωτογραφία του υδρομέτρου εκείνης της στιγμής.
Στοιχεία Λογαριασμού
Στοιχεία Ιδιοκτήτη
Στοιχεία Ενοικιαστή
Ένδειξη Υδρομέτρου

ΔΕΥΑ Κομοτηνής

Δημοτική Επιχείρηση
Υδρευσης-Αποχεύτεσης
Κομοτηνής

Μπακάλμπαση 6, 69100, Κομοτηνή
Τηλ. 2531032981
FAX 2531033244
Email : pelates@deyakom.gr

Δήμος Κομοτηνής

Δήμος Κομοτηνήςkomotini logo

logo_white.png